انا ريداك...........
....................
................
مش.....عارف......اختار 
محتار بين......جنه ونار
قلبي عليك نفسي فيك
تصدق علي...........طول 
عقلي بيك.........مشغول
تعبت من.............الافكار 
ياقريب.................وبعيد
شوقي لك..............بيذيد
خلفت بقي........المواعيد
ونسيت................احبابك
طال غيابك..ابعت مرسال
ازى الحال.............أو كلمه
في جواب...حروفها عتاب
مستحيل...قلبي......ينساك 
انا بستناك..........فاكر هناك 
وانا معاك كانت.......عيوني
تيجي في عيونك....تتاءلم
تتكلم بتقول..........انا ريداك
..............................................
..............................................
شاعر.........
............عاشق
......................حضرتك
.....................من رواءع...وابداع
الشاعر..والمؤلف......مجدي العجيمي

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏٢‏ شخصان‏، و‏‏أشخاص يبتسمون‏، و‏‏نص‏‏‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك