ارجع لي بقلبك قلبي معاه *************************بقلمي الشاعره زينب شبل 26/8/2018



ارجع لي بقلبك قلبي معاه 
*************************

ارحع لي بقلبك. .. قلبي..... معاه
وأنا بستناك يا اغلى. أحبابي
دعيالك......... بسلامة........... الله
ترجع مع قلبي ما ........ ..تنساه
وتسيبني. بعيش على.... أعصابي
يكفيني. إللي أنا شوفته..... معاه
يكفيني. . من الدنيا...... .عذابي
الأسود عِشت..... ..سنين.. لابساه
والحزن ما ثانية.... قدرت..... أنساه .
ودعيت ..ربنا .......وأنا ...بترجاه.
ما يكونش في.. يوم. على أحبابي
دا مصبر ... قلبي .. إن أنت. معاه .
ع الدنيا .. وجرح. ..زمان... وبلاه.
واللي مصبرني..... على...... منابي
من دمع ...الحزن . .. ومليون. آه
إن أنت في ..قلبي بتحكي... معاه
وصبحت... عليه.... .أغلى... احبابي
ودعيت ع الحزن ومش عاوزاه..
لا يدق ولا يفوت على. . بابي
أرجع ...لي بقلبك ....قلبي.. معاه
وأمانة. ...ما ..قلبك .........ينساه
وأنا بستناك .....ياغالي. ...أحبابي
وحياة الحب ...اللي .. انا حساه
وروية .. بيه... .وردي ..و... عنابي
ترجع لي.... بقلبك .. قلبي... معاه
وهفرق.... يومها.... على.. .صحابي
شربات الورد .. إللي. .. أنا. زرعاه...
ومفتح. ...ليك..... ويا. .. شبابي
وأنا بالفستان .. الموڤ... لابساه..
عارفه إن... زمان.. كنت..... بتهواه .
من قبل . . ما تبعد .عن . بابي.
أرجع لي بقلبك....... قلبي...... معاه
وهتلقي الدنيا ...دي ..مش سايعاه..
قلبي إللي. معاك.... ياغلى. أحبابي
*******************************
بقلمي الشاعره زينب شبل 26/8/2018
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏شخص أو أكثر‏، و‏‏محيط‏، و‏سماء‏‏‏ و‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك