بيروحوا الناس وييجوا..........بقلم / نانا على


بيروحوا الناس وييجوا
ومكانك هوه هوه
وبشوف بعينيا ياما 
بس انت في قلبي جوه
وتغيب عن عيني لاااااااااكن
جوايا حبيبي ساااااااااكن
بتفرقنا الاماااااااكن 
الحب يزيد ما ينقص
ولا يفرق حد عندي 
وانت بتفرق معااااايا
ومعاك انا م البداااااايه
ولحد ما عمري يخلص
من اول ما اتقابلنا
انا عارفه اني ملكك
ومفيش في الدنيا قوه
تقدر تحرمني منك
وتغيب عن عيني لاااااااااكن
جوايا حبيبي سااااااكن
بتفرقنا الامااااااكن
والحب يزيد يا حبيبي
ولا يفرق حد عندي
وانت بتفرق معاااااااايا
ومعاك انا م البدااااااايه
ولحد ما عمري يخلص
جوايا حبيبي ساااااااكن
بتفرقنا الاماااااااكن
وانت بتفرق معااااايا
ولا يفرق حد عندي
وانت بتفرق معاااااايا
ومعاك انا م البدااااااايه
ااااااااه يا حبيبي
بقلم /
نانا على

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك