بحر الاشواق،،
ركبت سفينة الحب،،سلمت قلبي لقبطانها،، سافرت معاه في بحر الشوق،،تهت بين أمواجه،،
رميت روحي في بحر الشوق،، غرقت في حبه وغرامه وصلت معاه لشط الحب،،عشت وياه سنين حياتي
،اجمل لحظات العشق،،،سنين تمر في ثواني ،،
.أنا وأنت في بحر الحب،،،
سما زرقه وميه صافيه وشمس ساطعه وحضن دافي،،وحنان وحب،،وأوقات أحلى أوقاتي
أمل اعيشه في سعادة وهنا،،بحر الحب هادي، مليان حنان وأماني،،،وانا وحبيبي عايشن متهنين في سفينه الحب،
اشرب حب وحنان بعد عطش سنين، نسيت زعل اخذ من عمري ايام كتير،نسيت روحي وانا بين احضان حبيي،،،شوقي ليك شوق عصفور مشتاق للحريه،
وانا معاك بأحس بنشوة بتنسيني قساوة الزمان ،،خليني في قربك راضيه بعشتي معاك في بحر الحب،أنا وأنت نعيش أحلى أيامنا في بحر الشوق
بقلم عبير جلال،،12-30

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏‏شخص أو أكثر‏، و‏محيط‏‏، و‏‏سماء‏، و‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏‏‏ و‏ماء‏‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك