للشعر انا *******$$$$$$$$$..بقلمى..$$$$$$$$ ابن الريف ابو دم خفيف 27/4/2019 ســـــــــــــــــــــــــــــــامى شــــــــــلبى



للشعر انا
*******
للشعر انا كاتبه
وللقلم انا مروضه
ولكنى اخشى ع القلم 
من كل مدعى انه للشعر 
كاتبه وهو للشعر لا يكتبه
للشعر انا كاتبه وفى حب الوطن
اكتبه فى كتاب للشعر ادونه
وفــــى ديوان انا مسطره
واكتب احلى وارق كلام
فى حب مصر اغلى 
وطن فى الأوطان
للشعر انا كاتبه
وللقـلــم انا 
مروضه
وفى كل
محطه
من
محطاتى
اعبر عن 
نفسى وذاتى
للشعر انا كاتبه
وفى كل مجال اكتبه
رومانسى تلاقينى فى حب 
الوطن اســــأل عنى محبينى
عشقى لوطنــــى يغنينى وقلمى 
ديما .........احاكيه.........ويحاكينى
للشـــــــعر انا كاتبه وللقلم انا مروضه
$$$$$$$$$..بقلمى..$$$$$$$$
ابن الريف ابو دم خفيف 27/4/2019 
ســـــــــــــــــــــــــــــــامى شــــــــــلبى

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك