#انا #اشتكيت ★★★★★★★ ★★★★★★★ #بقلم #كايروو.#ايجيبت

تمت مشاركة ‏منشور‏ من قبل ‏كايرو ايجيبت‏.
كايرو ايجيبت
#انا #اشتكيت
★★★★★★★
زرعت الحب................في بستانك
طرح ...ورد...مخصوص علي شانك
يا قلوب كويسه................ الف مسا
مني................علي...................الكل
يا نهار وصابح............ريحان وفايح
انا قلبي رابح...............ياسمين وفل
مساء.................التماسي
علي......أهلي.......وناسي
اذا.........كنت..........ناسي
يا ابو........قلب.......قاسي
ليه عليا ياضي........عينيه
غضبان.................وعاصي
كتير صدقني..................انا اشتكيت
أصل بحبك.....................وبجد بكيت
وعشانك انت.................بقي استنيت
اناجيت لحدك...............يا جمال خدك
طالب ودك افتح....ياجميل باب البيت
يافرحت قلبي.................... بقي الليله
ومعانه الحبايب.......................والعيله
دي عروسه زينه علقو.................الزينه
و معاهاالنور....................دق.....الطبول
اعملو طابور..داير..ميدور..شدو..الاوتار
حوالين الطار..وقسم ياعم علي المزمار
قلبي انشرح.....................من جواه فرح
عروسه منجي............اعزفي يا كمنجي
مبروك يا عروسه.... هنيالك
جايه ناس كتير علي شانك
وعشانك........انت انا غنيت
..............................................
............................................
★★★★★★★
#بقلم
#كايروو.#ايجيبت

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك