أنا غياااار ******** ************ بقلم **** مغاوري كروش

أنا غياااار
********
جوجو
******
أنا ..غيار
انا ..غياااااااار
كلامي جد
مش بهزار
وغيرتي
مش بريء منها
ولو حتي
تطولني النار
علي رسلك
يانور عيني
انا ..غياااااار
باغير
من كلمه
نسمعها
ونقراها
واقول
للعقل فسرها
وبيًِن
سر معناها
ماحدش
ييجي ويقوللي
بلاش غيره
دي غيرتك
والله قتاله
ماحدش
ييجي ويقوللي
حروف الكلمه
في المعني
ايه المانع
نغازلها
حروف الكلمه حماله
انا غيار
وقلتواالغيره بطاله
لكني باغير
علي ربي
من المسلم العاصي
لحد الكافر الآثم
لكني باغير
علي قلبي
من الكلمه
تكون جارحه
واشوف النظره غداره
ونتخاصم
لكني باغيييييييير
علي عقلي
علي اهلي
واحط اللقمه لو قلًَه
عليها الكل يتقاسم
واغير علي ايه !!!
اغير علي ايه!!!!!
آ آآه
اغير واغير علي لغتي
وحرف الضاد
رفع قيمتي
اغير من ناس
بياخدوا النحو
بدراعهم
يجروا النون
في نسوانهم
يحطوا النصب ف الفاعل
وكان وكل اخواتها
باعوها
واشتروا سكوتهم
فكان لازم اكون غيار
واغير علي ايه !!!!!
اغير علي ايه !!!!
آ آآه
اغير من نسمه فوق خدك
واغير من بسمه تضحكلك
لكنك
ياحياة عمري
انا عاوزك
تحسي أمان
مابين اهلك
تلاقي الورد فاح عطره
ف خير سهلك
ف ضميني بحنان قلبك
دخيلك
تخلليني اغيييييير
علي راحتي
علي راحتك
************
بقلمي ****
مغاوري كروش

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك