Samy Shalaby ٣ دقائق · انا لما احتاجك *************$$$$$$$$$..بقلمى..$$$$$$$$$$ ابن الريف ابو دم خفيف 25 / 9 / 2018 ســــــــــــــــــــــــــــــــامى شــــــــــــــلبى



انا لما احتاجك
*************
انا لما احتاجك بلاقيكى.......................ولحضنك الدافى ارحل اليكى
وانت تهت عن دربك...........................روحــى تشد الرحال اليكى
وان جه يوم واشتقت اليكى.....................الاقى نفســــــى بين اديكى
انا لما احتاجك بلاقيكى.........................وروحـــــــى ديما تناجيكى
وعايش ديما اتمنى........................................... الرضى ليكى
وان لقيت نظره عتاب...........................يـــــــوم طاله من عنيكى
اسهر ليلى اعاتب نفسى.......................واقلك روحــــــى فدا ليكى
ده انا لما احتاجك بلاقيكى..................وان غبتى عنى ادور عليكى
يا بحر الحب والحنان.................انفاسك عشقانى وعيونك ضمانى
منتى روحى وكيانى ...................يا اجمل وارق ورده فى بستانى
انا لما احتاجك بلاقيكى.....................وروحى وقلبى عيشين ليكى
منتى كل حياتى وحبى .......................وعشــــــقى لنفسى وذاتى
انا لما احتاجك بلاقيكى.....................ونظارات الحب فى عنيكى
وان نظرت نظره ليكى..........................انسى نفسى بين اديكى
واتوه فى بحور الحب....................واشرب كاس الود من اديكى
$$$$$$$$$..بقلمى..$$$$$$$$$$
ابن الريف ابو دم خفيف 25 / 9 / 2018
ســــــــــــــــــــــــــــــــامى شــــــــــــــلبى


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك