انا مش ندمانه ..........كلمات ----- عادل علي

انا مش ندمانه 
وأبدأ عمرى ما هرجع ليك 
بس حزينه
 أيوه حزينه 
أن أنا صدقت فى لحظه عنيك 
صدقت كلامك من سحر غرامك 
صورت الدنيا فى عينى جنه 
هانعيش أحلامنا ونتهنى 
خلتنى فى ثانيه
اتعلق بيك 
بقه كل منايا ازاى ارضيك 
واخدنى الشوق وهواك على فوق 
افكر فيك وأسهر لياليك
وشويه شويه لقيت حاجه تانيه 
صحيت من حلم ومنه بفوء
الثانيه تعدى عليا ساعات
فى أنين واهات 
ودموعى تبات 
خايفه المسافات او من حكايات 
تاخدك منى ولا ترحمنى
وأنا وحدى هنا 
محرومة انا 
من اى هنا 
مشغوله عليك ويفكر فيك 
وانت بعيد عنى ولا تطمنى 
مفيش لا سؤال ولا جيت على البال 
تسأل عن روح بتنادى عليك 
وللا بتتقل وعامل ناسى
تلعب بعواطفى واحساسى 
عايشه فى عذاب منه بقاسى 
ليه تحير قلب اتعلق بيك 
انا كان مالى
ما كنت فى حالى 
يجرالى معاك اللى جرالى 
عذبنى هواك وانا بستناك 
أنا مش لقياك 
انا بترجاك 
 سيبنى فى حالى 
وكفاية عليا اللى جرالى 
من كدب عنيك 
عذبنى هواك 
خلينى أنساك 
. 
. 
. 
. 
. 
 .

كلمات ----- عادل علي
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏شخص أو أكثر‏ و‏في الهواء الطلق‏‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك