إنتي حياه ========= احمد طلبه


إنتي حياه
ولا تسوا لي دي الدنيا 
غير بيكي
أنا عايش وبالثانية
عشان ارضيكي

وهرضيكي واخليكي
في وسط الكل فرحانه
ووقت تكوني بردانة

أنا اللي في
برد الليل
يكون حضنه
مدفيكي
===========
حبيبتي إنتي ليا
حياه
ووطني جوه أراضيكي

صحيح فيكي شيء
لله
يحبب خلقه أه فيكي

يا أطيب قلب يا حبيبتي
هقولها إنتي أه ستي
ربي يحفظك إنتي
وليا ربي يحميكي

يخليكي
تكوني ليا طول العمر
ولا تدوقي العذاب والمر
فخلي الحزن بنا يمر
ولا اشوف دمع
في عنيكي

وهرضيكي واخليكي
في وسط الكل فرحانه
ووقت تكوني بردانة

أنا اللي في
برد الليل
يكون حضنه
مدفيكي
============
ما بين إيدك
بحس بروحي تطمن
وتتجنن
من الفرحه اللي
حواليكي

ويسأل قلبي لو ممكن
أعيش جواكي مطمن
ومن نبضه
هيسئيكي

بحبك حب ليا
حياه
بقولها بعمري أحميكي

لأن فيكي شيء
لله
لا فيه قبلك لا بعديكي

وهرضيكي واخليكي
في وسط الكل فرحانه
ووقت تكوني بردانة

أنا اللي في
برد الليل
يكون حضنه
مدفيكي
=========
احمد طلبه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك