من فضلك لاتسأل من انا ...بقلمى ../ ســـــــــــــــــــــــــامى شــــــــــــــــــلبى


. من.
فضلك
لاتسأل
من انا
او من 
اكـــون 
انا مصرى
وبحب كل 
المصــرين
معاد الخونه
والارهــــابين
واحب كل الأخوه العرب
وعلى راســـــهم للارد نين
والسورى والشامـــــى دول
ناس محتـــرمين اعشــقهم
واحترم الاخـــوه السعودين
واكــره العميل القطــــرى 
واحـــب شــــعبه دول ناس 
طيبين وللشـــعب المصرى 
محبين وابغض الخــــايـــن 
التركى اللعين واحب كـل 
الأخــوه الفلسـطنين واكره 
منهم الناس الخاينين واحب
الأخــوه اللبنانين دول كلهم 
لمصر ام الدنيا عاشـــــقين
واحــــــــــب العرب كلهم 
اجماعين وبلد المليون شهيد 
الأخوه الجزائرين والتوانسه 
كلهم عـــــرب ويما قاوموا 
الطغاه مثل ام الدنيا والمصرين
من فضلك لاتســــــــأل انا مين
انا مصرى واحب كل العرب اجماعين
وادعوكم ياعرب لمحاربه الارهاب والارهابين
والاتحاد قوه اتحدوا ترهبوا امريكا والاسرائلين
وكل الدول الغربيه يحيوكم اجمل تحيه خوفا من الامه العربيه
يلا اتحدوا بسرعه البرق وارموا الخلافات من وراء ظهروكم وقلوا امين
انا عربــــــــــــــــــــــــى وابن كل العــــــــــــــــــــرب اجماعين 
.....................من خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواطرى
ابن الريف ابو دم خفيف 30/8/2016
..................ســـــــــــــــــــــــــــــــــامى شـــــــــــــــــلبى

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك