أغنية { نفسي أعرف بس إسمك }.....للدكتور/خالد عبدالحميد خربوش

أغنية { نفسي أعرف بس إسمك }
للدكتور/خالد عبدالحميد خربوش
رائعة الموسيقار العبقري/
مصطفى السكري
٠٠••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

الكلام بيشِفّ رسمك 
والجمال بـ بهاه مقاسمك
ليَّ مطلب قبل مااغلب
نفسي أعرف بس إسمك!
الفضول جوَّايا طامح
يوم يشوف أحلى ملامح
و_بـ ضمير صافي مسامح
قولتي لأ...ما_ح يبقى خِصْمِك
نفسي أعرف بس إسمك

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
بين سطورك آه.. قَرْيتِك
بس دا بـ همسي ومزامعي
لو كمان يسعدني صوتك
نبرته تشَنِّف مسامعي
الأصول يحصل تعادُل
ويَّا كل مافيه تبادُل
الفضول جوَّايا طامح
يوم يشوف أحلى ملامح
و_بـ ضمير صافي مسامح
قولتي لأ... ما_ح يبقى خِصْمِك
نفسي أعرف بس إسمك

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
صوتي واضح بس عاده
ويَّا سيرتك يوضح اكتر
وابقى شاعر بالسعاده 
لو_فـ يوم على حَرفِك أَعْتَر
ألتقيه بـ الفعل حِجَّه
جايِّ منِّك ليِ مُوَجَّه
الفضول جوَّايا طامح
يوم يشوف أحلى ملامح
و_بـ ضمير صافي مسامح
قولتي لأ...ما_ح يبقى خِصْمِك
نفسي أعرف بس إسمك

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
صوت وصوره ان اكتملتي
يبقى حظي سعيد وغالي
واللي بيحقق لي أمَلْتي
الإجابه على سؤالي
هل صحيح الودن تِعشَق
قبل رمش العين مايرْشَق؟
الفضول جوَّايا طامح 
يوم يشوف أحلى ملامح
و_بـ ضمير صافي مسامح
قولتي لأ... ما_ح يبقى خِصْمِك
نفسي أعرف بس إسمك
 …………………………………………………………

تعليقات

  1. أقل ما يقال أن العبارات جميلة جدا يحنو اليها القلب
    حياة محمد

    ردحذف
  2. .انضم إلى eToro وقُد ثورة التكنولوجيا المالية

    تداول من أي مكان وقتك ثمين. تداول من خلال الكمبيوتر أو الجوال أو الكمبيوتر اللوحي

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#ديوان_الحب_الصادق #بقلم_د_مهاب_البارودي 318 - اشتاقك